▲
▼
Żywotność - Czarodzieje
Żywotność
Genetyka:
Czarodziej
Półgoblin
Półolbrzym
Wilkołak (postać ludzka)
Wilkołak (postać wilcza)
Charłak
Mugol
Choroby Genetyczne:
Postać nie cierpi na poniższe choroby
Klątwa Ondyny
Serpentyna
Śmiertelna Bladość
Trauma Krwi
Punkty sprawności:
Poziom wytrzymałości psychicznej:
0
I
II
III
Bonus wynikający z przedmiotu:
Bonus wynikający z przedmiotu:
Bonus wynikający z przedmiotu:
Bonus wynikający z przedmiotu:
Bonus z eliksiru:
Bonus z eliksiru:
Bonus z eliksiru:
Bonus z eliksiru:
Liczenie żywotności szczegółowo opisane jest
w mechanice.
Kod należy wstawić zgodnie ze wzorem do
wsiąkiewki.
Żywotność
Wartość żywotności postaci
: 0
żywotność
zabronione
kara
wartość
81-90%
brak
-5
0 - 0
71-80%
brak
-10
0 - -1
61-70%
brak
-15
0 - -1
51-60%
potężne ciosy w walce wręcz
-20
0 - -1
41-50%
silne ciosy w walce wręcz
-30
0 - -1
31-40%
kontratak, blokowanie ciosów w walce wręcz
-40
0 - -1
21-30%
uniki, legilimencja, zaklęcia z ST > 90
-50
0 - -1
≤ 20%
teleportacja (nawet po ustaniu zagrożenia), oklumencja, metamorfomagia, animagia, odskoki w walce wręcz
-60
≤ -1
10 PŻ
Postać odczuwa skrajne wycieńczenie i musi natychmiast otrzymać pomoc uzdrowiciela, inaczej wkrótce będzie nieprzytomna (3 tury).
-70
1 - 10
0
Utrata przytomności
Żywotność
[b]Wartość żywotności postaci[/b]: 0
żywotność
zabronione
kara
wartość
81-90%
brak
-5
0 - 0
71-80%
brak
-10
0 - -1
61-70%
brak
-15
0 - -1
51-60%
potężne ciosy w walce wręcz
-20
0 - -1
41-50%
silne ciosy w walce wręcz
-30
0 - -1
31-40%
kontratak, blokowanie ciosów w walce wręcz
-40
0 - -1
21-30%
uniki, legilimencja, zaklęcia z ST > 90
-50
0 - -1
≤ 20%
teleportacja (nawet po ustaniu zagrożenia), oklumencja, metamorfomagia, animagia, odskoki w walce wręcz
-60
≤ -1
10 PŻ
Postać odczuwa skrajne wycieńczenie i musi natychmiast otrzymać pomoc uzdrowiciela, inaczej wkrótce będzie nieprzytomna (3 tury).
-70
1 - 10
0
Utrata przytomności